Welkom




Ik schaam mij niet voor het evangelie, want het is de kracht van God voor redding voor een ieder die gelooft  Rom. 1: 16




Welkom op onze website! We geloven dat deze website en onze bediening je zal bemoedigen, je geloof zal ontwikkelen en dat je meer van God zal gaan houden als ooit te voren!

Dat je Jezus zal leren kennen als Diegene die het voor ons onmogelijke gedaan heeft. Hier zal je geloof leren wat je nodig hebt om Zijn beloften binnen te halen voor jou situatie.Dat je totale overwinning zal hebben in elke situatie in de machtige Naam van Jezus!

Het woord wat we  delen is allemaal gebaseerd op Gods woord, de bijbel. Daarnaast hebben we vele getuigenissen te delen!  Persoonlijke getuigenissen over hoe God onze levens heeft veranderd tegen alle (natuurlijke) verwachtingen in. Daarom mag je ook onderwijs verwachten welke dicht bij ons hart ligt en ook vaak herkenbaar voor velen. Praktisch en te begrijpen. 

We delen graag met je hoe God keer op keer aan ons heeft laten zien hoe we Zijn beloften manifest kunnen maken in de situaties waar we in gezeten hebben. God heeft ons alles gegeven om op de juiste weg te wandelen in Zijn beloften. Hij houdt zoveel van ons.



Johannes 3: 16, 17     Jezus kwam niet om te oordelen maar om te redden! - SAVE

Want God heeft deze wereld zo lief gehad, dat Hij zelfs Zijn enige Zoon gegeven heeft, zodat wie dan ook gelooft en in Hem vertrouwt als Redder, niet verloren zal gaan, maar eeuwig leven zal hebben. Want God heeft Zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om te oordelen en te veroordelen, maar dat de wereld gered zal worden door Hem!

Handelingen 10: 38 Jezus kwam om te genezen! - HEAL

Hoe God Jezus van Nazareth zalfde, met de Heilige Geest en met grote kracht, en hij ging rond goeddoende genezende allen die verdrukt werden door de duivel, omdat God met Hem was.

Galaten 5: 1 Jezus heeft ons bevrijd! - DELIVER

Het was voor deze vrijheid dat Jezus ons vrijgezet heeft, ons volledig bevrijd heeft; hou je daarom stevig staande en komt niet weer onder dat slavenjuk welke van jou verwijderd is!

Mattheus 28: 18,19   Jezus gaf ons de grote opdracht - maak discipelen! - MAKE DISCIPLES

Jezus benaderde hen en zei, "alle autoriteit in de hemel en op aarde is aan Mij  gegeven. Ga daarom en maak van alle natiën discipelen