Word een partner

 

Je kan partner worden van Gospel Power House. Ondersteuning door partners is erg belangrijk voor ons. Mensen die net als ons enthousiast zijn voor onze missie (zie boven) en om dit evangelie te brengen waar we kunnen. Dat we weten dat je samen met ons in deze boodschap gelooft en het werk waar we voor geroepen zijn, dat er mensen in gebed achter ons staan. dat is geweldig!         

We zijn inmiddels begonnen met het  geven van  goed onderwijs dmv video's, boekjes, studies of waar nodig is te gaan waar God ons leidt. 

Als partner ontvang je onze partnerbrief met daarin o.a. getuigenissen, studies, en waar ook jou getuigenis in kan komen te staan! Waar we graag in delen hoe het woord ook jou leven heeft veranderd.

Uiteindelijk willen we een maandblad uitbrengen wat tot zegen zal zijn voor velen, daar kan jij ook deel van worden om dat te realiseren!

Als partner krijg je ook bericht wanneer er weer nieuwe studies of getuigenissen op de site zijn geplaatst.

Partners kunnen ons financieel maandelijks ondersteunen of met een losse gift, zodat  we  meer mensen bereiken, meer kunnen organiseren voor hen die het woord van God nodig hebben.

Als je als partner ons maandelijks financieel wilt ondersteunen of een losse gift wilt overmaken, dan graag onder vermelding van "Partner Gospel Power House".


We danken jullie voor jullie giften en gebeden voor ons en onze bediening


als je ons wilt ondersteunen, ga voor meer info naar 'giften' pagina

Ik wil partner worden






Philippenzen 4: 17 Niet dat ik de gift zoek, maar ik zoek naar de vrucht die jou rekening zal vergroten. (dat je zal oogsten in zegen)


Psalm 34: 8  Proef en zie dat de Here goed is, gezegend is de mens die op Hem vertrouwt